7. februar 2010

Envy









Jeg er ganske forelsket i Alexander Wang Spring '10 rtw. I hvertfald i de 5 ovenstående looks. Jeg er virkelig fascineret af at det har fanget mig sådan, for jeg kan sjældent lide noget jeg ser på catwalken. Men denne gang, nøøøøøj. Jeg ville virkelig gerne kunne iføre mig alt det tøj her. Det der grå sweat-noget, det brune læder, jeg er vild med det. Og så er der jo selvfølgelig også de sorte sko på billede 4. Og håret. Åh, håret. To-do-liste i morgen: få længere hår, lær at sætte det som hos A Wang.
Jeg ved i hvertfald hvad jeg skal lede efter når jeg kommer til København i næste uge. Om jeg så skal købe materialer og sy det hele selv, (når jeg har oparbejdet nogle vilde sy-skills) så kommer jeg til at iføre mig noget A Wang inspireret til foråret. Og gerne med det samme egentlig, for jeg synes ikke lige jeg kan fornemme foråret derude, når vi stadigvæk har frost og sne. Varme? Forår? Er i der?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar