25. februar 2010

Forår

Tights - asos. Kjole - Sonia Rykiel for H&m. Sko -Acne.
Sko - Vagabond. Halskæde - asos. Jakke - Monki




top - monki. Bluse - vero moda. Jakke - Vila. Jeans - global funk.
Sko - converse. Bukser - Baum und Pferdgarten. Halskæde - asos.
Sandaler - Topshop. Sko - shoe biz.

Jeg glæder mig helt vildt åndsvagt meget til det bliver forår i Danmark! Jeg er træt af sne og kulde, og jeg vil rigtig gerne snart have nogle plusgrader der betyder noget, så jeg kan sidde en aften ude på terassen, og nøjes med at have et lunt tæppe over mig, istedet for kæmpe-jakke-der-ikke-gør-noget-godt-for-mig. Men ja, jeg glæder mig til varme og forår! (og endnu mere glæder jeg mig til sommer). Så for at fordrive ventetiden, har jeg fundet lidt tøj jeg glæder mig til at kunne have på til forår (:
Øverste billede er af tøj til dagtimerne, hvor man går nogle ture og nyder at der er blade på træerne! (; Nederste billede er tøj jeg vil have på om aftenen, når jeg går en lang tur med veninderne (ja, jeg skal gå mange ture) og nyder at solen stadig er oppe klokken 20.00.

Og undskyld at jeg ikke har blogget så meget de sidste dage, men min computer er til reperation så jeg blogger når jeg lige får mulighed for at låne en (:

God dag! Nu skal jeg til min mosters fødselsdag, og så på arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar