9. februar 2010

Fristelser


Jakke: Topshop, ca. 509 kr. Støvler: Asos, ca. 470 kr.
Ducktape kjole: Cheap Monday, 299 kr. Grå Sweat: Topshop, ca. 467 kr.
Ballerinaer: Topshop, ca. 210 kr. Ugle: Ebay.co.uk
Jeg har haft en rigtig dårlig dag i dag (hvad er det lige der sker for tiden?). Heldigvis har jeg verdens sødeste chef, som gav mig lov til at tage fri i aften, og tage hjem og slappe af og komme på ret køl. Det er virkelig dejligt, og har hjulpet en del. Nu er der kun 2 dage til jeg tager til København, og jeg glæder mig helt vildt. Jeg kigger nettet igennem hele tiden for at finde på ideer til hvad jeg skal købe, og så faldt jeg over disse ting ovenfor, som jeg synes er helt fantastiske. Og ja, støvletterne ligner (rigtig!) meget dem fra Alexander Wang, men de er stadigvæk rigtig fede. Uglen er forresten et lille "shout out" til min fantastiske veninde Christine, som er helt vild med alt hvad der har med ugler at gøre! (: Måske man skulle være en god veninde, og købe den til hende? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar