18. februar 2010

Hellooooww







... Lækre nye køb og lækre pige med røde kinder efter en hel dag i det fri (; hehe.
Alle billederne er af nyeting der er købt i løbet af den sidste uge. Billede 1 er et tørklæde fra modström, som jeg lige faldt over i dag. Billede 2 er de skønne sko fra Vagabond som min kæreste forærede mig i København i fredags (: (tak søde kæreste).
Billede 3 er af et par rigtig lækre sko jeg også købte i dag. Jeg synes de er rigtig fine, og tror at de bliver gode til forår og sommer, og så har de jo lidt af det der træsko-noget over sig (og så til kun 300 kr!).
Billede 4 og 5 er de øreringe jeg købte i henholdsvis Pieces i København og Glitter i Kolding, til kun 30 og 50 kr. Billede nummer 6 er af skoene fra Shoe Shi Bar igen, her kan i bare lidt bedre se dem (:
Det er så mine nye køb, som jeg er rigtig glade for. Alle ting synes jeg selv er ret billige, og alligevel har jeg ikke måtte nøjes med det næstbedste. Det er altid dejligt.
Nu tager jeg på arbejde om lidt, og når jeg har fri går jeg på hovedet i seng, for det har været en lang og hyggelig dag i byen, med mine forældre og min søster, og en god frokost (:
Ha' en god aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar