7. februar 2010

What to wear

Jeg drager til København på torsdag, sammen med min kæreste. Vi har lejet et værelse på det Scandic ved søerne, og så skal vi ellers bare shoppe og hygge os rigtig meget. Heldigt nok, falder mit københavner-besøg sammen med cph fashionweek, så jeg spår gode chancer for at spotte en masse lækre piger og drenge, og få en hel del inspiration. Men hvad i al verden skal jeg selv have på? Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig. Hmm. Umiddelbart skal det hvertfald være noget jeg kan holde ud at have på, for jeg forudser at rende rundt i byen i mange timer. Og samtidig skal jeg kunne holde varmen i det. Åååhhh. Jeg må lige stykke noget sammen, og smide billeder op af det i løbet af dagen.

Er der forresten nogen der har erfaring med at leje noget opbevaring af baggage på banegården? Jeg tager nemlig hjem til min kæreste fredag aften, så jeg skal have pakket tøj til 3-4 dage. Det kan åbentlyst ikke være i min almindelige taske, og jeg er sikker på at det ser knapt så fikst ud at spadsere ned gennem strøget, med en kæmpe sportstaske hængende over skulderen. For ikke at forglemme tungt og ubehageligt, når jeg satser på at skulle have mindst 10 poser med nyindkøbte godter i hænderne (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar