18. februar 2010

Kæreste



Min kæreste er lige rejst hjem i dag. Han bor på Lolland, sådan 3 timers tog-bus-færge-tur væk fra mig. Det er ret træls at vi ikke kan ses så ofte, men jeg ville ikke bytte det for noget andet i verden. For mig er han nemlig verdens bedste kæreste (: Vi havde en romantisk hotel-nat i København, hyggelig weekend hos ham med morgenmad der blev serveret på valentinsdag, og et par dage hos mig også.
Fredag slæbte jeg ham med rundt i det der føltes som hele København, og jeg fik købt et par enkelte ting, og så fik jeg de fantastiske sko fra vagabond af min fantastiske kæreste (:
Men nu er jeg tilbage i trædemøllen, og hvor er det dog hårdt at komme på arbejde igen når man har haft så mange dage fri? Øv. Må. ha. fri. igen. mmmmh.

Men jeg fik købt et par øreringe med fjer fra pieces. Så fik jeg købt et par basic jeans-leggings fra pieces. Og leggings med detaljer på knæ og hofte fra gina tricot. De har sådan lidt ride-bukse-feel over sig (:
Og i går købte jeg en parka fra vila som I kan se på billedet ovenover og et par skull øreringe fra glitter.
Jeg kan desværre kun finde et billede af parka'en, så billeder af alle de andre fine sager må i lige vente lidt med. Og skoene får i selvfølgelig også et billede af in action (:

Jeg håber i har det godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar