15. marts 2010

En dag i Kolding






Da jeg vågnede i morges, besluttede jeg mig for, at en dag alene i Kolding storcenter lige var hvad jeg havde brug for. Så jeg smuttede i bad og pakkede sydhavsfrugterne, som man siger. Eller jeg pakkede dankort og cigaretter, og en god capri sonne til turen (:
Så der tullede jeg rundt, helt uvidende om at jeg snart skulle møde den eneste ene. Den jeg for evigt skulle dele livet med. Jeg går ind i samsøe samsøe, og der hænger den. Den perfekte kjole fra Acne, som jeg vidste jeg var ligeglad med hvad kostede, for den skulle bare med hjem. Med stjerner i øjnene prøvede jeg frækkerten, men da den nåede hofterne brast drømmen. Fandme om ikke den var for stram om hofterne. Og her må jeg godt bande, for fandens også. Men altså, hvis nogle af jer er en 38 i hofterne, så kom i sving gutter, for den er skiiisme flot. Det skal dog lige siges at den er meget flottere i virkeligheden, så kom lige ned og kig på den. Forresten er den også i buksedragt, som faktisk er endnu flottere. Hmm.

Men som et plaster på såret købte jeg et par shorts fra Vila og et par sko fra H&M. Selvom det nu ikke lige just var Acne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar