26. marts 2010

Grand opening - H&M


Den røde løber var rullet ud i formiddags, da H&M åbnede i Fredericia. Butiksassistenterne stod klar i døren og uddelte spillekort og penalhuse. Hvorfor de lige havde valgt netop de ting, er jeg ikke helt klar over, men gratis gaver er vel altid godt (;
Butikken var fyldt med mennesker, og jeg tror Fredericias rekord for flest mennesker på et sted blev slået i dag. Stilen var lagt, så der blev skubbet og maset, og nogen havde sågar taget barnevogn med, så de lettere kunne presse sig gennem mængden (;

Ved indgangen var The Garden Collection placeret, og de havde fået de fleste styles. De sidste to kjoler kommer i butikken på mandag, og så har de det hele. Selv købte jeg 4 ting, hvoraf to er fra TGC - de to på billederne.

Derudover røg der en ring og en kjole med hjem.
Jeg har omkring 30 kr på kontoen lige nu, så jeg køber ikke noget før det bliver den første igen. Intet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar