2. marts 2010

Inspiration søges


Jeg synes virkelig ikke jeg har nogle ideer til tøj lige nu, så det eneste billede i dette indlæg bliver altså lige det her glade billede af mig fra nytår (; Mine dage bliver tilbragt i hygge-tøj, eller også gemmer jeg mig under min parka. I går stod dagen dog lidt i modens tegn alligevel. Jeg slæbte min fantastiske farmor med til Kolding Storcenter, hvor jeg fik købt en kjole til min fætters 18 års fødselsdag på lørdag, og et par ørerringe røg også med hjem. Jeg fik også hentet et par sko der var kommet hjem til mig fra message, efter at jeg havde afleveret et par andre der var gået i stykker.

Om aftenen tog jeg med min mor og søster til et blå-mandag-event i Gnist i Fredericia, hvor der var modeshow og lidt danseopvisning, forfriskninger, og 10% på alt i butikken. Min søster fik noget rigtig fint tøj, og min mor prøvede nogle rigtig fine trenchcoats. Jeg selv fandt nogle ting, men det var ligesom om jeg ikke lige kunne samle mig om tøj. Jeg prøvede dog en draperet nederdel, som var rigtig fin forfra, men meget uflatterende bagfra, så den blev hængende. Og lige til information, havde jeg taget mine nye sko på, som gik i stykker selv samme aften. Så nu ryger de altså retur til message igen, og denne gang vil jeg altså have pengene tilbage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar