11. marts 2010

Gode og dårlige modeblogs

Jeg sad i morges og så Go' morgen Danmark, hvor Uffe Buchard var inde og fortælle lidt om modeblogs. Han fremhævede Anywho som en rigtig god blog, og jeg selv følger den da også. Han talte om hvordan en modeblog skal være seriøs for at være god, og sandt nok, men jeg tror altså det her emne, om hvad der er en god og dårlig modeblog, er meget meget individuelt. Fx følger jeg rigtig meget med hos FierceogFattig og Acie, som er to blogs jeg nyder at læse. Jeg kigger da også dagligt ind hos Anywho, men den fanger mig ikke nær så meget som fx. de to andre.

Dermed ikke sagt det ikke er en god blog, men det jeg leder efter i en blog får jeg meget mere af hos Kia og Acie. Jeg vil gerne have læse om hverdagsmode, hverdagsliv, og masser af humor og nogen gange ikke-moderelaterede ting. Det synes jeg gør en blog meget mere personlig og spændende, og det er lige det jeg vil have. Hos Anywho føler jeg mere jeg får fortalt om designertøj, som jeg ikke liiiiige har råd til, og spændende som det er fordi man kan se en masse tendenser, så tiltaler det andet mig mere, af en grund jeg ikke helt kan forklare.

Hvordan har i det med modeblogs? Hvad er det i gerne vil have? Jeg synes som sagt det er meget individuelt, så jeg tror ikke rigtigt man finder et svar på hvilke blogs der er gode og dårlige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar