27. marts 2010

What's all the fuss about?

ENDELIG kom min kjole fra Asos - 2 uger efter den blev bestilt. Jeg synes altså det var lidt lang tid. Men nu er den her, og den var helt sikkert værd at vente på. Det er en sort maxikjole, ret casual. Men det passer mig altså bedst. Når jeg har den på, føler jeg en lille smule at jeg går en tur langs stranden en sommeraften, og det er altså Brad Pitt der holder mig i hånden (typisk lækker-fyr-symbol).
Der udover fik jeg købt sådan et par basser her:
Jeg var ikke særligt vild med dem da de kom frem for lidt tid siden. De gav mig sådan lidt et oldemor-vibe, og det er aldrig godt. Men da min mor stod og savlede over dem i dag, måtte jeg jo hellere lige prøve dem. Og tro mig, at stå på en hylde gør intet godt for dem. De er rigtig fine på, og så røg de altså med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar