9. marts 2010

'Morning sunshine


Ja, så blev jeg vækket klokken 7 i morges da nogle rigtig søde håndværkere valgte at larme usansynligt højt i en af nabolejlighederne. Skønt, når man ikke faldt i søvn før klokken 2, og vågnede hele natten igennem fordi man hostede. Så frisk og veludhvilet stop jeg op og gik i gang med lidt af alt det jeg skal nå idag. Jeg håber der bliver plads til en lille lur i eftermiddag (:

Jeg er virkelig virkelig travl for tiden, så derfor ikke særligt meget blogging. Jeg har simpelthen ikke tid til det lige nu ): I weekenden havde jeg kæreste-besøg, og vi var til 18års fødselsdag hos min fætter. Det gik rigtig godt, og søndag lå vi bare tømmermændsramte i sengen (: I går blev der dig tid til en lille smule moderelateret, da jeg tog min søster med til Vejle for at kigge i den nyåbnede Gina Tricot. Der var to ting derfra der røg med hjem, et tørklæde med skulls, og denne gorilla-tee som Elin Kling har på på ovenstående billede.

Jeg fik også lige hapset en fin ring med hjem fra H&M, og en stor taske jeg fandt i message. Tasken er lidt a la creme-farvet, og så skriger den altså bare forår, så den kunne jeg ikke stå for (: Ved en fejl kom jeg også til at gå ind i en skobutik, der havde de aller mest lækre sko fra bla. Gardenia og Shoe Biz. Jeg måtte gå nærmest savlede ud derfra igen, og ærgede mig over at jeg ikke lige havde en masse penge jeg kunne kaste efter nogle af skoene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar