24. marts 2010

Vidunderlivet

Ude i højre side her på bloggen, er der nu dukket et logo op. Det er for at vise, at jeg støtter bekæmpelsen mod livmoderhalskræft (og alle slags kræft), og går ind for at man bør blive oplyst om emnet og de muligheder man har.

Jeg fik selv konstateret celleforandringer for et år siden, men heldigvis skyldtes de betændelse, og var ikke forstadier til kræft. Men det var alligevel alt andet end sjovt at gå og vente i et halvt år (ja, så længe tog det), før jeg fik endeligt besked på at mine celleforandringer var forsvundet igen. Jeg skal have fulgt op på det igen her om nogle måneder, og så vil jeg helt klart få taget regelmæssige prøver, for at sikre mig den bedste mulige behandling i tilfælde af at noget skulle ske. Jeg var heldig, men det er langt fra alle der er det. Så få det undersøgt piger!

Pigerne fra SidneyLise har lavet et indlæg om det, og talt om deres egne personlige erfaringer. Jeg anbefaler jer klart at læse deres indlæg, og gå ind på vidunderlivet.dk (bare tryk på logoet).

Her kan i læse indlægget
http://www.sidneylise.com/2010/03/sidneylise-og-vidunderlivet.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar